Фізична  культура —  складова  частина  загальної  культури  суспільства,  спрямована  на  зміцнення  здоров’я,  розвиток  фізичних, морально-вольових  та  інтелектуальних  здібностей  людини  з метою гармонійного формування її особистості

 Фізична  культура — це  вміння  керувати  рухами  свого  тіла й окремими його частинами у просторі і часі, виділення окремих рухів з-поміж багатьох, порівняння їх між собою, керування ними та раціональне  їх  поєднання  з  метою  найефективнішого  використання в умовах життєдіяльності людини.

Заняття фізичною  культурою і  спортом  сприяють:

  1. Розвитку  пам’яті,  особливо  рухової  та  зорової:

  2. Вдосконаленню уваги, її точності та якості: 

У добре підготовленої людини менший час реакції переключення від однієї дії до іншої, краща розумова  працездатність  і  її  стійкість,  більша  кількість  смислових операцій за визначений проміжок часу.

3. Пропорційно  і гармонійно розвивається форма тіла:

4. Покращують процес компенсаторно-пристосувальних  реакцій  організму  під  час  старіння,  продовжують життя і творчу активність людини:

5. Розвиваються й такі риси: сила волі, сміливість, самовладання, рішучість, упевненість у власних силах, витримка, дисципліна, розважливість, благородність,  порядність,  чесність,  доброзичливість тощо.

Коментарі

  1. Всім привіт, сьогодні продуктивний день. Працюю над своїми проектами, які потрібно виконати протягом наступного тижня, а також розробляю нову стратегію для досягнення своїх бізнес-цілей. Я говорю про містера Педро, посадовця з позик, який допоміг схвалити мою позику для відкриття мого бізнесу за ставкою 3%, тож я дуже сподіваюся, що в найближчі тижні я зможу відновитися і не дозволити нічому мене тримати. вниз. Я ненавиджу, що кожен день відбувається по-різному, і я просто ненавиджу те, що я відчуваю. Я готовий бути тією людиною, якою я був понад рік тому, яка на шляху і знає, що важливо, міцного здоров’я та йти до своїх цілей. Я просто вірю, що повернуся на правильний шлях, а також з нетерпінням чекаю багатьох змін у моєму житті протягом наступних кількох тижнів. Тримайте мене в своїх думках, вся позитивна енергія дійсно потрібна.
    для бізнес-кредиту.особистої позики, автокредиту, житлового кредиту та іншої фінансової допомоги.
    Щоб отримати позику, зв’яжіться з паном Педро на pedroloanss@gmail.com.

    ВідповістиВидалити

Дописати коментар